Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej Rzecznika Praw Pacjenta pt. „Rzecznik Praw Pacjenta Przypomina”. Kampania skierowana jest do osób, które spotykają się z problemami oraz wyzwaniami korzystając z opieki zdrowotnej.
Każdy z nas w pewnej chwili może stać się pacjentem dlatego tak ważne jest, aby wiedział jak poradzić sobie w polskiej służbie zdrowia. Niestety niewiedza Polaków o prawach pacjenta jest nadal niewystarczająca i wielu z nich nie ma świadomości, że przysługuje im szereg możliwości dochodzenia swoich praw, w tym także pomoc wyspecjalizowanych instytucji. Przede wszystkim jest to instytucja Rzecznika Praw Pacjenta – centralny organ rządowy, który w 2009 roku został powołany w celu ochrony praw pacjenta.- informuje Krystyna Barbara Kozłowsa Rzecznik Praw Pacjenta.
Więcej na stronie internetowej: http://www.bpp.gov.pl/dla-pacjenta/edukacja-poznaj-swoje-prawa/kampanie-spoleczne/kampania-rzecznik-praw-pacjenta-przypomina/
Elementy Kampanii „Rzecznik Praw Pacjenta przypomina” zostały podzielone na 3 odcinki: