W związku z możliwością uzyskania przez Gminę Mietków w 2017 r. z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu dofinansowania na demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, zwracam się do mieszkańców gminy Mietków z prośbą o złożenie wstępnej deklaracji usunięcia w/w wyrobów ze swojej posesji w terminie do 31 stycznia 2017 r.
Deklaracja powinna zawierać:
- Imię, nazwisko, lub nazwę firmy – władającego nieruchomością
- Dokładny adres wraz z numerem działki
- Ilość m² wyrobów azbestowych przeznaczonych w 2017 r. do usunięcia.
- Własnoręczny podpis
Informacje powyższe proszę przekazać do sołtysa wsi lub Urzędu Gminy w Mietkowie, pok. nr 23 do inspektora ds. gospodarki odpadami – Lidii Jamrozik, tel. 71 360 49 08.
Przewidywane dofinansowanie dla Gminy z WFOŚ to ok. 85%. Pozostałe koszty ponosi właściciel.
Przeprowadzenie akcji zbierania wyrobów azbestowych uzależnione będzie od uzyskania dofinansowania z WFOŚ.
Wójt Gminy Mietków
/-/ Adam Kozarowicz