Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 60 ze zm.) przedstawiamy Raport o stanie Gminy Mietków za rok 2023.
Raport będący podsumowaniem działalności Wójta Gminy Mietków w roku 2023, prezentujący w szczególności realizację polityk, programów i strategii oraz uchwał rady gminy, będzie rozpatrywany przez Radę Gminy Mietków podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium. W debacie będą mogli wziąć udział również mieszkańcy gminy, po wcześniejszym zgłoszeniu chęci udziału w debacie Przewodniczącemu Rady Gminy Mietków.
Pełna treść raportu dostępna jest w BIP Gminy Mietków: https://mietkow.biuletyn.net/?bip=2&cid=204&id=2749
Mieszkańcy, którzy chcieliby wziąć udział w debacie, mogą złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Gminy Mietków wraz z podpisami min. 20 osób popierających zgłoszenie. Debata odbędzie się w dniu 27 czerwca 2024 r. podczas sesji Rady Gminy Mietków, która rozpocznie się o godzinie 12.00
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że Rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Zgłoszenia należy składać bezpośrednio w biurze rady w Urzędzie Gminy Mietków (pok. nr 4) , za pośrednictwem EPUAP lub drogą mailową do 26 czerwca br. do godz. 12.00 na adres: gabriela.zygadlo@mietkow.pl